duminică, 2 mai 2010

capitolul 4 CIUDAT

Cand m-am trezit Emma era langa mine,prima data am crezut ca visez.
-Ce cauti aici?
-Paii..scuze ca am venit sa te trezesc,, frumoasa din padurea adormita''.Sa stii ca ceasul e 8:30.
-CAT?Tu ai innebunit,sau vrei sa imi faci o farsa ca data trecuta de 1 aprilie cu sconcsul ala.
-Hei,a fost idea lui Jerry.
-Bine ca nu am teme de facut.Mergem sa imi vizitez parintii?(puppy eyes)
-Bine mergem dar hai mai intai sa mancam OK?
-Bine.Ma duc sa fac un dus.
-Bine.
Dupa 5 minute de relaxare am iesit din dus si am coborat in bucatarie
-Clatite cu sirop de artar.Preferatele tatei.
-Miami...
-WOW...WOW...Sophie...mananca mai incet...mi-se face rau numai cand te privesc.
-Uh...am terminat mergem?
-Bine stai sa imi iau geanta.
-OK,si de data asta sa nu iti mai uiti nimic ai inteles?
-OK..OK.
Dupa o ora de stat in cimitir cu parintii mei am plecat spre scoala.
-WOW...Sophie?
-Da Emma?
-Chiar nu te plictisesti cand stai acolo?
-Tu te plictisesti cand stai cu Robert si cu Ramona?
-Da ai dreptate scuze.
-E OK.
Am parcat in locul meu obijnuit intre masinile Cullen si Kristin.
Orele au decurs normal...cu o mica exceptie.... pauza mare.Ok stai sa incep cu inceputul.
Cand am ajuns in parcare erau doar fetele Cullen si Kristin,se pare ca baietii aveau de gand sa chiuleasca.In pauza mare nu am mai stat in cantina,mai aveam cativa pasi pana la iesire, dar atunci m-am izbit de cineva.
Ce naiba..acum mai sunt si oarba?Mam intrebat eu in gand.


-Scuze.am spus eu
-Nu e nimic, de fapt e vina mea.
-Ce?Daniel Cullen sta in fata mea si isi cere scuze?WOW ce ochi are si uh ce par are.Gata Sophie incepi sa visezi cu ochii deschisi?Daca mai lasi ideile alea sa mai zboare prin creierasul ala al tau o sa iti zboare capul.La naba cu constiinta ata idioata.Sa stii ca te-am auzit!Nu imi pasa.OK deci unde am ramas?A da la holbat.
-Sa stii ca nu e vina ta ca eu nu stiu pe unde sa merg...am incercat eu sa spun fara sa ma balbai...cred ca am reusit.(Yuhuuuu...Taci naibi.)
-Hei nu trebuie sa te invinovatesti.
-Dar nu ma invino.....am lasat propozitia in aer cand afurisita de durere a inceput.O durere insuportabila in palma dreapta..mult mai rea decat cea de ieri.O doamne trebuie sa ies de aici.Mi-am ridicat geanta de pe jos si am inceput sa fug.
-Stai,stai.....l-am auzit pe Daniel cum incerca sa ma opreasca probabil sa ma intrebe daca sunt nebuna sau ceva de genu.Offff...de ce trebuie ca viata sa fie asa?
Am intrat in padure incercand sa gasesc motivul durerii mele dar nimic doar o palma cu un semn ciudat.Parea un curcubeu cu o pasare pe acolo..ciudat foarte ciudat.
*************
deci e scurt stiu...dar nu am mai avut idei siiiia trebuit sa il fac scurt...promit ca de acum sa le fac mai lungi;)):D...sper sa va placa si comentati:o3

8 comentarii:

  1. AM PUBLICAT SI CAPITOLUL 4...SCUZE CA A DURAT ATAT:O3..DAR NU AM AVUT TIMP...SCUZE CA E ASA DE SCURT:O3...SPER SA VA PLACA

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place la nebunie :x :x
    Oare ce se intampla cu Sophie. Poate postezi si tu mai des pls :D

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai facut extrem de curioasa
    o sa fie ceva pe viitor intre Daniel si Sophie nu-i asa???
    super capitol
    :X:X:X
    abia il astept pe urmatorul

    RăspundețiȘtergere
  4. da o sa fie si acum lucrez la capitol:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit leapsa http://methevampire.wordpress.com/2010/06/02/leapsa-x/
    DA mai departe :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai primit un “cadou” de la mine…
    http://methevampire.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  7. ce se intampla:-?
    superb cap
    abia aspt cap 5

    RăspundețiȘtergere
  8. iaiii :X
    imi place :X
    nu mai postezi ?:-s

    RăspundețiȘtergere