sâmbătă, 25 februarie 2012

5.Ce naiba se petrece aici?

Cand m-am uitat la mana mea am incremenit...ce naiba e cu curcubeul asta si cu aceasta pasare pe ea,din cate imi amintesc eu nu mi-am facut tatuaj.
-Ah dracie ce doare!(Doar nu te-ar gadila!...tu nu mai mori odata...Scumpo eu mor odata ce mori tu....Constiinta nenorocita...O deci acum ma jicnesti pe fata..Gata practic am innebunit,acum nu imi mai ramane decat sa ma duc la cantina si sa spun in gura mare ca vorbesc cu, constiinta mea..mai bine zis ca o injur ...Sigur te-ar duce la un spital de nebuni de maxima securitate..Gata nu te mai aud lalala..Ai o voce ingrozitoare.....Nu te aud lalala)Dupa ce am reusit sa imdepartez vocea aia sacaitoare din capul meu m-am trezit ca a inceput sa ploua iar eu sunt uda fleasca.Daca nu mi-ar fi placut sa stau in ploaie as fi plecat dar statul in ploaie ma relaxa si devenise un obicei de cand au murit parintii mei adoptivi..practic consideram ploaia plansetul lor si incepeam sa plang si eu in acel momen..si imi mai placea ca imi pluteam ascunde lacrimile.Un fosnet m-a scos din ganduri punandu-mi imediat toate simturile in alerta.
-Sophie,Sophie....aloo...ma auzi...ei e cineva?
-Hai sa nu o mai cautam...orice fata sanatoasa la cap nu ar sta in padure la ora asta si pe ploaia asta.
-Miruna,daca tu nu vrei sa vi nu ai decat,dar eu trebuie sa ii innapoiez ce a scapat atunci cand eu eram cufundat in ganduri.
-Da sigur,mai bine zis te gandeai cum sa ii platesti lui Raresi pentru faza cu vopseaua!
-Hihi...
-Si tine minte ca daca ne vad Alice si Andreea cu hainele vrezi decat albe si distruse suntem condamnati la o viata irosita numai pe la cumparaturi cu ele.
-Ah firar cred ca nu o vom gasi,mai ales ca nici nu imi pot vedea mana la cat de tare ploua
-Deci inseamna ca e acasa ,poate face in momentul asta un dus fierbinte.
-Dar cu telefonul si i-phonul ei ce fac?
-O sa il dau eu telefonul si i-phonul la ora de muzica.
-Of bine ma dau batut.
****
-Ce?In i-phone am melodiile mele pe care le compun la orga si acum o sa stie si ce gen de muzica ascult...la dracu la dracu la dracu..ahhh..sunt moarta ce ma fac.....(Iti este frica, ca o sa auda ce voce de morsa ai?....Luate-ar naiba cu tot cu gura aia a ta mare...Nu mai daca te ia si pe tine...Hai ca nu am timp de tine, macar fii si tu utila si spune cum sa recuperez lucrurile mele....Eu zic sa astepti pana maine la muzica si gata...Da mersi genial)constiinta tampita macar daca ar fii de folos dar nuu..ea spue sa astept..offf..ce ma fac? 
In timp ce mergeam prin padure m-am impiedica si am cazut itr-un iaz sau ce naiba o fi asta care era plin cu nuferi...hmm ar fi fost frumoas daca eu as fi stiut sa innot si daca nu m-as fi dus la fund ca un bolovan.Ok deci ar trebuii sa imi spun pacatele?(Ai innebunit...nu vreau SA MOR,SUNT TANARA CA SA MOR...si uite ultimele mele secunde in care ar fi trebuit sa ma rog sau nu stiu ce naiba si apare o idioata....macar ar trebuii sa ii pun un nume)da perfect eu mor si ma gandesc la ce nume sa ii pun constiintei....PERFECT..ce pot spune.Dar pe cand astept sa vina umbra aia cu coasa simt ceva care imi strapunge umarul si ma trage afara sau cel putin asa cred..avand in vedere ca eu tineam ochii strans inchisi...ce naiba daca asta e moartea..of ce ma mai chinui?(Tu chiar nu mai vrei sa mai traiesti?Nu stiu...nu pot spune ca vreau sa mor dar nici ca nu vreau. Esti o idioata..gandeste-te la parintii tai care si-au dat viata pentru tine...gandestete la Robert si la Ramona care te-au cautat neincetat de cand ai disparut si nu s-au lasat batuti pana nu te-au gasit...gandestete la fratiorul si sora pe care ti i-ai dorit atat de mult..gandestete..vrei sa ii dezamagesti? ei te cred o luptatoare nu o curca plouata.)Nu imi place sa recunosc dar enervanta asta are dreptate .
Am inceput sa ma lupt si sa ma agat de ultima farama de putere pe care o mai aveam si am simtit aerul patrunzand in plamani durea dar asta e semnul ca inca traesc. M-am luptat cu ploapele care nu vroiau sa se deschida, dar pana la urma am reusit si (Ce naiba....ce e asta?)nici eu nu o puteam spune mai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu