sâmbătă, 17 aprilie 2010

cap..3 PRIVIRI

(Daniel)


Toata cantina,mai exact toti ochi din ea erau atintiti asupra mea.Emma si ceilalti din ,,gasca” ei erau bucurosi ca ma aflam prin preajma lor.Mi-am luat o felie de pizza si un suc natural din portocale si capsuni si m-am asezat la masa lor.Pe langa Emma si Paul mai erau:Samanta,Noua,Laura,Phil si Maria.Dintr-o data am simtit ca toate privirile au fost luate de pe mine.Ma simteam foarte bine dar eram foarte curioasa,asa ca m-am hotarat sa o intreb pe Emm.
-Emma,ce se intampla?
-Iti aduci aminte de ce ti-am spus in parcare?
-A da,criza aia de isterie ca am parcat intre masinile familiei Cullen si Kristin.Ce e cu ei?
-Ei bine ei sunt.
-Si sunt si ei noi?
-Nu,sunt aici de 2 ani.
-Ce ai facut?m-a intrebat Laura.
-Nu incepe si tu!m-am pans eu.Ce? Sunt zeitati?Iar in clipa urmatoare m-am intors si i-am vazut,erau si ei cam plictisiti de parca nu le placea atentia.
-La naiba,sunt frati?
-Da,dar ne uimeste prietenia dintre Culleni si Kristin.
-Ce e rau in a-ti face prieteni?Wow,am spus eu asta?
-Nimic numai ca ei nu baga pe nimeni in seama.
-Au un fel de club a lor,a vipurilor.
-Club VIP,a adaugat Emma.Primii 2 Emment si Rosalie,Alice si Jasper,Edward,Bella si Daniel Cullen.
Cand m-am uitat la ei parca erau niste zeitati nu oameni.Am fost surprinsa atunci cand toti din familia Cullen s-au uitat la mine si dupa aceea au inceput sa vorbeasca,dar si mai ciudat a fost cand ochii lui Daniel s-au intalnit cu ai mei.Atunci am simtit ceva ce nu am mai simti niciodata in viata,eara un sentiment foarte placut .
(David)   -In spatele lui Daniel se afla Miruna , Rares,Andreea si David Kristin                                                    (Miruna)                                                    (Andreea)(Rares)

Emment si cu Rares au tras 2 mese formand un 8 perfect.Daniel s-a asezat la capatul celor 2 mese unite si a inceput sa vorbeasca.Acelasi sentiment ca inainte se strecurase in inima mea facand-o sa o ia la galop.
-Toate au incercat sa il fascineze pe Daniel Cullen dar nici macar nu le-a aruncat o privire.
-Ce inganfat,se revolta Paul enervat,era clar ca nu il placea.
-Hei,Sophie,toti se uita la tine.
-Ce?De ce?Ce am facut?
-Pana la urma tu esti fata cea noua.
-Ok,eu plec.Toti au sarit deodata cu o intrebare.
-De ce?
-Pai am sportul si cred ca e timpul sa ma duc sa ma schimb.
-Ai dreptate,m-a aprobat Maria.Profului nu ii place ca cineva sa intarzie in prima ora.M-am ridicat de la masa inaintea Emmei si am observat ca in acel timp sau ridicat si Alice,Bella,Rosali si Miruna.Au trecut pe langa Daniel si a parut de parca l-ar fi asigurat,iar fi promis ceva.
Cand am ajuns nu era nimeni.
M-am dus la domnul profesor sa ii dau foaia pentru a o semna.Mi-a semnat foaia si mi-a dat cheile de la dulap.
-Cauta dupa Cullen.
-Bine.Multumesc
Cand m-am intors am observat ca fetele din familia Cullen si o fata din familia Kristin erau acolo.S-au uitat la mine si dupa aceea Alice a spus:
-Buna,tu trebuie sa fi Sophie.
-Da.
-Trebuie sa iti fie tare greu in prima zi,nu?Eu sunt Alice.
-Da,mai ales ca toata lumea se holbeaza tot timpul la mine.
-Stim cum e,apropo ma numesc Miruna.
-Eu ma numesc Rosali.
-Iar eu Bella
-Buna eu sunt Sophie dar cred ca tot liceul stie cum ma cheama.
-Iti cauti dulapul?
-Da.
-Ce ti-a spus profu?M-a intreba Bella.
-Sa caut dupa Cullen.
-In dreapta sau in stanga?
-Rosali,stai sprijinita de el.
-Ah,scuze,bine hai sa ne schimbam.
Ora a decurs chiar bine cu exceptia mingiilor date in cap profesorului.Restu orelor au trecut prea repede cred.Caind m-am dus spre masina am vazut-o pe Emma inconjurata de Culleni si de Kristin.
-Sophie,Sophie!
-Ce s-a intamplat?
-Tata te asteapte la sectie.
O,grozav,acum seful politiei(si cel mai bun detectiv si spion din lume) ma asteapta.
-Dar nu am facut nimic.Bine,doar ca l-am pocnit pe tipul ala, Stefan , dar in rest nimic.(Stefan e un tip care de cand am ajuns in oras se tot tine dupa mine si intr-o zi m-a urmarit la cimitir si a incercat sa ma sarute si eh bine....va dati seama....ca l-am pocnit cu un pumn in moaca aia a lui de a cazut:))....hehe..sunt o fire puternica...)
****
Am,ajuns acasa,eram extenuata dupa atatea cercetari inutile.
-Buna Ramona!
-Hei,ati gasit ceva?
-Alarma falsa.Viermii s-au ascuns.(Poate va intrebati cine sunt viermii.Viermii sunt cei care mi-au ucis parintii,iar acum ii caut inpreuna cu Robert si cu prietenii lui).
-Oh,imi pare rau.
-Ma duc sa ma culc.
-Nu mananci nimic?
-Nu imi e foame.
M-am schimbat si am adormit cu gandul la Daniel.Era singurul gand care ma mai alina putin.(Ceeeee.....Daniel...am innebunit...eh si asa am o minte cam dusa asa ca inca un motiv sa ma cred nebuna.Tu te auzi ce spui!!!!Ohhh...constiinta tampita.Hei sunt aici.Si ce?Cum adica si ce?Hai pa ca nu mai vreau sa ma mai cert cu mine )
In seara asta am avut un cosmar(ceva normal pentru mine) iar cand m-am trezit era trecut de miezul noptii,am crezut ca era cineva la mine in camera,dar s-a dovedit a fi imaginatia mea tampita.Am pus capul pe perna si mi-am deschis iPod-ul si am adormit.Nu am mai visat nimic cu exceptia lui Daniel.Cred ca am strigat de vro cateva ori in somn dar numai fata lui alba si perfecta a aparut toata noaptea.(Da am innebunit...Eh orcim erai....Dute dracu!)

4 comentarii:

  1. "Ora a decurs chiar bine cu exceptia mingiilor date in cap profesorului." Super amuzanta faza. Super capitol! Abia astept urmatorul! Mary

    RăspundețiȘtergere
  2. da...e missto...tare....si daniel.....ce pot sa zic...o frumusete de baiat......la fel ca autoare acestui fic.....sper ca urmatorull capitool sa para la fel de reede ca acestea...and pwp by crissh:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. dragutz...Membrii noi in familia Cullen si Kristin (sper k nu am pocit numele)
    imi place foarte mult devine foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  4. superb cap:X:X:XX::X:cand pui cap 4??:-?

    RăspundețiȘtergere